30.1.11

ანა სმოლაკი / Anna Smolak


საუბარი: თეთრი კურდღლის კვალდაკვალ!

Talk: Follow the White Rabbit!


11.02.2011, 19:00


თანამედროვე ხელოვნების ცენტრი – თბილისი

Center of Contemporary Art –Tbilisi (CCAT)

მისამართი: დ. აბაშიძის ქ. 10

Address: D. Abashidze str. 10

თანამედროვე ხელოვნების ერთი-ერთი თვისება, ინტერაქტიულობა (ურთიერთქმედება) განსაკუთრებით აახლოებს მას ბავშვებთან. ეს თვისება ამცირებს მანძილს ნამუშევრსა და მაყურებელს შორის და აიძულებს დამთვალიერებელს გახდეს ნამუშევრის ნაწილი. უცნაურია, მაგრამ მოზრდილ ადამიანებს გაციელბით უფრო გვიჭირს ასეთ სიტუაციასთან გამკლავება. მუზეუმში, თექის ჩუსტების ტარებით შებოჭილნი, ჩვენ გაუბედავად ვმოძრაობთ საგამოფენო სივრცეებში, ვუპირისპირებთ ჩვენს ცოდნას მსოფლიოს შესახებ და ფორმებს, რომელთა გაგება გვიჭირს. ჩვენ ხშირად ვართ უსუსურნი, როდესაც ვრჩებით უახლესი დროის ხელოვნების პირისპირ.


ბავშვებისთვის, მათი სპონტანურობის წყალობით, უფრო იოლია დააკმაყოფილონ თანამედროვე ხელოვნების მოთხოვნები, მათ ძალუძთ შევიდნენ მაყურებლის და ხელოვნების ნიმუშს შორის სიმბიოზურ, დინამიურ ურთიერთობაში. ბავშვების ხელოვნებაში მონაწილეობის აუცილებლობა აშკარაა. როდესაც ხელოვნების ნიმუშთან კონტაქტი დგება, ჩვენ ვმდიდრდებით ახალი განცდით, და ყოველი განცდა, გადატანილი რეფლექსიაში, გვმატებს თვითშემეცნების ახალ ნაწილაკს.


ხელოვნება გვასწავლის აბსტრაქტულ აზროვნებას, რომლის მეშვეობითაც ვითარდება ჩვენი შემეცნების და განმარტების უნარი. ვინაიდან ხელოვნება იყენებს მოტივებს და ვიზუალურ სახსრებს ყოველიდღიური ცხოვრებიდან, ეს უადვილებს ბავშვებს გაიგონ და სახელი დაარქვან მას. ამავდროულად, ირჩევს რა მოვლენას სტიმულების უსასრულო რაოდენობიდან, ხელოვნება გვაჩვევს კონცენტრაციას და კრიტიკულ აზროვნებას.


ანა სმოლაკის საუბრის თემაა მისი თაკურატორობით ორგანიზებული გამოფენა “თეთრი კურდღლის კვალდაკვალ!”, რომელიც ჩატარდა კრაკოვში, თანამედროვე ხელოვნების გალერეა Bunkier Sztuki -ში 2010 წლის სექტემბერ-ოქტომბერში. გამოფენის მოწყობის მიზანი ბავშვების მხრიდან კულტურულ ღონისძიებებში ჩართვის უზარმაზარი საჭიროება გახლდათ. საუბარი განიხილავს ამ მოვლენასთან და თემასთან დაკავშირებულ სამ საკითხს: კურატორის როლი, გამოფენის საგანმნათლებლო-შემეცნებითი დანიშნულება, ხელოვანების და ხელოვნების ნიმუშის მიზანი.



Contemporary art has a characteristic which makes it particularly close to children: it invites interaction. It shortens the distance between the work and the audience, causing the spectator to become a part of the work. Paradoxically, it is much harder for us grown-ups to find ourselves in such a situation. Burdened with the memory of the felt slippers worn in museums, we shilly move around the gallery, confronting our knowledge about the world with forms which are difficult to understand. We often remain helpless, when faced with the offering of the most recent art...


However, children - thanks to their spontaneity - find it much easier to meet the expectations of contemporary art; they are capable of entering a symbiotic, extraordinarily dynamic relation between the audience and the work. What can art offer in exchange? The necessity for children to participate in art seems obvious. When in contact with a work of art, we become enriched with new experiences, and each experience, digested into a reflection, brings another piece of self knowledge.


Art teaches abstract thinking, through which it develops our perceptive and interpretative powers. Because art uses motives and visual means present in everyday life, it makes it easier for children to name it and to understand it. At the same time, by selecting phenomena from an infinite number of stimuli, it teaches concentration and critical thinking.


In her talk Anna Smolak's will focus on an exhibition for children Follow the White Rabbit!, which took place during 09.-10.2010 at Bunkier Sztuki Contemporary Art Gallery, Krakow. The exhibition has been organised to meet the tremendous demand for encouraging active participation in culture by children. Talk will point out three main issues, which where important for this exhibition: curators role, importance of educational practice in term of mediating contemporary art and purpose/ intention of an artwork.

http://www.bunkier.art.pl/en/exhibitions/show/130

Photos © Rafal Sosin


ანა სმოლაკი (დაიბადა 1976 წ.), კურატორი. დაამთავრა ხელოვნების ისტორიის ფაკულტეტი იაგიელონიის უნივერსიტეტში კრაკოვში (The Jagiellonian University), ასევე ასპირანტურა კულტურულ დიპლომატიაში კოლეგიუმ სივიტას უნივერსიტეტში (Collegium Civitas) და ადამ მიცკევიჩის ინსტიტუტში ვარშავაში. 2004 წლიდან იგი მუშაობს გალერეა Bunkier Sztuki კრაკოვში. მანამდე იგი უძღვებოდა კერძო გალერეას “Sito”, რომელიც ხელს უწყობდა ახალგაზრდა მხატვრებს. იგი იყო თანაკურატორი პროექტისა “ტრანსკულტურა” (2006-2008). 2008 წელს მან ორგანიზება გაუწია საერთაშორისო კონფერენციას ევროპული წლის კულტურათაშორისი დიალოგის ფარგლებში სათაურით: “ტრანსკულტურა: XXI საუკუნის ხელოვნება და მიმდინარე რეალობა”. იგი იყო თანაკურატორი გამოფენისა “თეთრი კურდღლის კვალდაკვალ”, რომელიც შეისწავლიდა ბავშვების მიერ თანამედროვე ხელოვნების აღქმის საზღვრებს (2010). მან მიიღო მონაწილეობა ხელოვნების კურატორების საზაფხულო სემინარში “პოსტ სოციალიზმი და მედია ტრანსფორმაცია: რეპრეზენტაციის სტრატეგიები” (AICA; ერევანი, სომხეთი, 2007) და სემინარში “გალიცია. ევროპის ისტორიული რეგიონი” (საერთაშორისო კულტურული ცენტრი; კრაკოვი-ლვოვი, 2001). იგი განსაკუთრებით დაინტერესებულია პროექტებით, რომლებშიც ჩართულია სხვადასხვა დისციპლინები.

ანა სმოლაკის ყოფნა GeoAIR-ის რეზიდენციაში არის მისი პროექტის ღრმა კვლევის ნაწილი, რაც მოიაზრებს ხელოვანთა სახელოსნოების სტუმრობას და უახლესი დროის ხელოვნების გაცნობას, რომელიც ხშირად წარმოიშობა ოფიციალური იდიომების საწინააღმდეგოდ, ინსტიტუციონალური ჩარჩოების მიღმა და, რომელიც ძალზედ მგრძნობიარედ რეაგირებს სულ მცირე სოციალურ ცვლილებებზეც კი. ამ კვლევების შედეგი იქნება კავკასიის რეგიონის თანამედროვე ხელოვნების გამოფენა გალერეაში Bunkier Sztuki,, რომელიც ასევე გავრცელდება კრაკოვის საზოგადოებრივ სივრცეში.


Anna Smolak (born 1976), curator. Graduated from the Jagiellonian University in Krakow, faculty History of Art as well as Cultural Diplomacy Postgraduate Studies at the Collegium Civitas and Adam Mickiewicz Institute in Warsaw. From 2004 working for the Contemporary Art Gallery Bunkier Sztuki in Krakow. Before she had run private “Sito” Gallery promoting young artists. Co-curator of the TRANSKULTURA project (2006-2008). In 2008 she organized international conference accompanying European Year of Intercultural Dialogue entitled “Transkultura: Art and Fluid Reality of the XXI Century”. Co-curator of the “Follow the White Rabbit” exhibition exploring the bounds of children’s perception of contemporary art (2010). She took part in the International Summer Seminar for Art Curators “Post Socialism and Media Transformations: Strategies of Representation” (AICA; Yerevan, Armenia, 2007) and “Galicia. Historical region of Europe” seminar (International Cultural Center; Krakow-Lviv, 2001). She is particularly interested in projects that involve different disciplines.

Anna Smolak’s stay at GeoAIR residency is part of her in-depth research project based on studio visits to source the most up-to-date art, which, frequently, is created in opposition to the official idiom, outside of the institutional framework, and which reacts most sensitively to even the least social changes. The result of the research is an exhibition of contemporary art from Caucasus region at Bunkier Sztuki Contemporary Art Gallery, which will also make use of public spaces in Kraków.


ანა სმოლაკის კვლევითი პროექტის და გეოეარის რეზიდენციაში სტუმრობის მხარდამჭერები არიან:/ Anna Smolak's research project and residency stay at GeoAIR is supported by: Adam Mickiewicz Institute and the European Cultural Foundation (ECF) in collaboration with the Open Society Institute (OSI) through the STEP beyond Travel grants:






4.1.11

პელინ ტანი / Pelin Tan

ნორმალიზაცია ან.... რაიმე ალტერნატივა?

Normalization or... any Alternative?


22.01.2011, 17:00


გიორგი ლეონიძის სახ. სახელმწიფო ლიტერატურის მუზეუმი

Giorgi Leonidze State Literature Museum

მისამართი: ჭანტურიას ქ. 8

Address: Chanturia St. 8


უკანასკნელი ათი წლის მანძილზე, ქალაქი სტამბული აწყდება ურბანული სივრცეების გაშმაგებულ ტრასფორმაციას სახელმწიფოს მხრიდან, მუნიციპალიტეტის ინიციატივით და გლობალური კერძო ინვესტიციებით. უფრო მეტიც, ყოველწლიურად ფართოვდებიან სახელოვნებო ინსტიტუციები და კერძო მუზეუმები; და დამოუკიდებელი სივრცეები კარგავენ თავიანთ სივრცეებს. და მაინც, ესეთ უზარმაზარ ქალაქში არ არის საკმარისი დამოუკიდებელი სივრცეები, ინსტიტუციები დამოუკიდებელი ხელოვანებისთვის, ჯგუფებისთვის და კურატორებისთვის.

რა გლობალური და ლოკალური ზეგავლენა აქვს სტამბულის საერთაშორისო ბიენალეს ქალაქში სახელოვნებო სივრცეებზე? ვინ ნახულობს სარგებელს ასეთი ინტენსიური ინტიტუციონალიზმით? რა სისულელე იყო “European Cultural Capital Project of Istanbul” (სტამბულის ევროპული კულტურული დედაქალაქის პროექტი) 2010 წელს?

როგორც ორგანო, ძალა, რას გულისხმობს სახელოვნებო ინსტიტუცია/სივრცე ურბანულ სივრცეში?

პრეზენტაცია შეეხება უკანასკნელი ათი წლის მანძილზე სტამბულის განვითარებას კულტურის სფეროში, ურბანულ ტრანსფორმაციასა და ცვლილებებთან მიმართებაში. პრეზენტაცია იქნება პროექცია და ქალაქ თბილისის კონტექსტში დასვამს შეკითხვას: სჭირდება თუ არა ქალაქს ბიენალე? როგორი უნდა იყოს მუნიციპალიტეტის კულტურული პოლიტიკა? როგორი უნდა იყოს ხელოვანების მიერ ინიცირებული დამოუკიდებელი სივრცეების მომავალი?

ავირჩევთ თუ არა ხელოვნების და კულტურის ნორმალიზაციის გზას, რომელსაც ახალი ინსტიტუციები ჩაუდგებიან სათავეში თუ არსებობს რაიმე ალტერნატივა?

საუბრის ენა: ინგლისური, ქართული თარგმანით


In last ten years, the city of Istanbul is facing a rabid transformation of urban spaces by state-led, municipality initiations and global private investments. Moreover, art institutions and private museums are expanding each year; and independent spaces loose their spaces. Still, there are not enough independent spaces, institutions for independent artists, groups and curators among this expansion in such a huge city.

What is the global and local affects of international Istanbul biennial on the art spaces in the city? Who benefits in such intense of institutionalism? What was the crap of “European Cultural Capital Project of Istanbul” in 2010?

As an agency, what does an art institution/space means in urban space?

The presentation will be about the last ten years developments in the cultural field of Istanbul in relation to urban transformation and changes.The presentations will be a projection and will ask questions for the city of Tbilisi: Does a city need a biennial? What should be the cultural policy of the municipality? What should be the future of independent spaces of artist initiations?

Would we choose to go into normalization of art and culture led by new institutions or is there any alternative?

Language: English with Georgian Translation


პელინ ტანი არის სოციოლოგი და ხელოვნებათმცოდნე (დაიბადა 1974 წ.) 2001-2010 წლებში იგი იყო მკვლევარი სტამბულის ტექნიკურ უნივერსიტეტში, სოციოლოგიური მეცნიერების ინსტიტუტში. 2011 წელს პელინ ტანი მიწვეულია მასაჩუსეტის ტექნოლოგიების ინსტიტუტში, არქიტექტურის და დაგეგმარების სკოლაში, არქიტექტურის განყოფილების ACT (ხელოვნება, კულტურა და ტექნოლოგიები) პროგრამის მკვლევარ თანამშრომელად. მანამდე იგი იყო ნიურნბერგის სამხატვრო აკადემიაში არქიტექტურის და ურბანული კვლევების სამაგისტრო პროგრამაში მოწვეული პროფესორი (2008); ასევე მოწვეული ლექტორი ბერლინის ტექნიკური უნივერსიტეტის, ხელოვნების ისტორიის ფაკულტეტზე (2006-2007), და ტრიერის უნივერსიტეტში (2004). ტანი ამჟამად მუშაობს პუბლიკაციაზე “უპირობო (უსაზღვრო) მასპინძლობა და არქიტექტურა” (გამოქვეყნდება) და არის თანარედაქტორი (სეზგინ ბოინიკთან ერთად) პუბლიკაციისა დისკუსია საზოგადოებრივ სივრცეზე თანამედროვე ხელოვნებაში (Güncel Sanatta Kamusal Alan Tartışmaları (2007). იგი ასევე არის თანამედროვე ხელოვნების ჟურნალის Muhtelif-ის რედაქტორი და ავტორი სტატიებისა ისეთი გამოცემებისთვის, როგორებიცაა: გახდე სტამბული. ენციკლოპედია (Becoming Istanbul, An Encyclopedia (2008); როდესაც ნივთები ჩრდილს არ ტოვებენ (ბერლინის მე-5 ბიენალეს კატალოგი) (When Things Cast No Shadow (2008); გადატვირთული მეგასტრუქტურა (Megastructure Reloaded (2008) და თანამედროვე ხელოვნება თურქეთში: 1986-2006 (Contemporary Art In Turkey: 1986–2006 (2007).

პელინ ტანი არის სტამბულში DEPO-ს კურატორული საკონსულტაციო საბჭოს წევრი. იგი იყო კურატორი კვლევებზე დაფუძნებული მრავალი პროექტის და გამოფენის, რომლებიც თანამედროვე ხელოვნებისთვის ისეთ მნიშვნელოვან თემებს განიხილავს როგორებიცაა: ურბანული ადგილმდებარეობა და სოციალური კონფლიქტები; ალტერნატიული საგანმანათებლო ფორმატები; ინსტიტუციონალური კრიტიკა; სოციალური დამატებითი ღირებულება და გავრცელება.

2011 წელს პელინ ტანი იმუშავებს აზიაში არსებულ სახელოვნებო სივრცეების და შრომის კვლევით პროექტზე; იგი არის რედაქტორი სპეციალური გამოცემისა, მიძღვნილი სოციალური დამატებითი ღირებულების თემას; დამოუკიდებელი პედაგოგი და კურატირებას უწევს კნუტ ასდამის პერსონალურ გამოფენას (ივნისი, DEPO).

პელინ ტანი დაფუძნებულია სტამბულში, მუშაობს ტრანსლოკალურად.


Pelin Tan is a sociologist and art historian. She was a researcher at the Institute of Social Sciences, Istanbul Technical University, Istanbul (2001-2010). Tan is a research fellow in Spring 2011 at the ACT (Art, Culture, and Technology) program of the Department of Architecture – School of Architecture and Planning, Massachusetts Institute of Technology. Previously she was a guest professor at the Academy of Fine Arts, Architecture and Urban Research MA Program, Nuremberg (2008); and guest lecturer at the History of Art Departments at the Technical University, Berlin (2006–2007) and Trier University, Trier (2004). Tan is currently working on the publication Unconditional Hospitality and Architecture (forthcoming) and co-edited (with Sezgin Boynik) the publication Güncel Sanatta Kamusal Alan Tartışmaları [Public Space Discussion in Contemporary Art] (2007). She is also editor of Muhtelif contemporary art magazine, and has contributed to numerous publications including: Becoming Istanbul, An Encyclopedia (2008); When Things Cast No Shadow (catalog, 5th Berlin Biennale) (2008); Megastructure Reloaded (2008); and Contemporary Art In Turkey: 1986–2006 (2007).

She is a member of the curatioral advisory board of DEPO Istanbul. Tan curated several research-based projects and exhibitions that are consisting of issues in contemporary art: Urban localities and social conflict, Alternative education formats, Institutional criticism, Social surplus value and dissemination. For 2011, Tan is working on a research project of artist run-spaces in Asia and labor; editing a special issue on social surplus, freelance teaching and curating Knut Asdam Solo show (June, DEPO).

Pelin Tan is based in Istanbul, works trans-locally.

www.tanpelin.blogspot.com




Residency stay of Pelin Tan is supported by:

Open Society Institute, Arts and Culture Network Program

16.12.10

ვალტ ვან ბეკი / Walt Van Beek



საუბარი ხელოვანებთან: ვალტ ვან ბეკი / ინგე ვანდენსანდე

Artists Talk: Walt Van Beek / Inge Vandensande

24.12.2010, 18.00

გეოეარი სტუმრად თბილისი სტუდიაში

GeoAIR visiting Tbilisi Studio

მისამართი დადიანის ქ. 20
Address: Dadiani Str. 20

http://www.tbilisistudio.org/


ვალტ ვან ბეკი - ბელგიელი ხელოვანი, ცხოვრობს და მუშაობს ბრიუსელში. 2009 წლის დასაწყისში ვალტ ვან ბეკმა დააარსა WaiWai Space, დამოუკიდებელი სახელოვნებო სივრცე ბრიუსელის ცენტრში იმ მიზნით, რომ გარდა საკუთარი ნამუშევრებისა ეჩვენებინა სხვა ხელოვანების ნამუშევრებიც და ეთანამშრომლა სხვა სახელოვნებო სივრცეებთან.

ინგე ვანდენსანდე - გრაფიკოს დიზაინერი, ცხოვრობს და მუშაობს ბრიუსელში. ინგე ვანდენსადი უძღვება პროექტს M’ATUVU, რომელიც არის ადგილი საინტერესო ღონისძიებებისთვის, გამოფენებისთვის, კონცერტებისთვის ან რაიმე სხვისთვის ბრიუსელის ცენტრში მაღაზიის ვიტრინაში.


საუბრის ენა: ინგლისური, ქართული თარგმანით


Walt Van Beek
- artist, lives and works in Brussels. founder of WaiWai Space, an independent art space in the centre of Brussels with the intention to show his own work, works by other artists and to collaborate with other venues.

Inge Vandensande - Graphic designer, lives and works in Brussels. Runs the project M’ATUVU, a place for cool events, exposition, concert or whatever in funky shop window in Brussels city center.

language: English with Georgian Translation

http://www.waiwaispace.blogspot.com/

http://www.matuvubxl.be/



ვალტ ვან ბეკი (დაიბადა 1981 წ. ანტვერპენში), ბელგიელი ხელოვანი, ცხოვრობს და მუშაობს ბრიუსელში.

ვალტ ვან ბეკი სწავლობდა ინტერიერის დიზაინს, ვიდრე ბრიუსელის ცენტრში სადიზაინო სტუდიას WoutWalt (ვალტ ვან ბეკის და ვოუტერ დე რაევეს კრეატიული დუეტი) დააარსებდა. მათი ადრეული ნამუშევრები ძირითადად საკუთარი პროექტების რეალიზაციაზე იყო დაფუძნებული, მალე კი კულტურის სფეროში მომუშავე სხვადასხვა კლიენტების შეკვეთებიც მოყვა (Bozar, Zinneke, VICE…). WoutWalt მუშაობს ვიზუალურ პროექტებზე, ატარებს ლექციებს, აკეთებს ინსტალაციებს, აცხობს...

2009 წლის დასაწყისში ვალტ ვან ბეკმა დააარსა WaiWai Space, დამოუკიდებელი სახელოვნებო სივრცე ბრიუსელის ცენტრში იმ მიზნით, რომ გარდა საკუთარი ნამუშევრებისა ეჩვენებინა სხვა ხელოვანების ნამუშევრებიც და ეთანამშრომლა სხვა სახელოვნებო სივრცეებთან. WaiWai Space წვლილი ბრიუსელის სახელოვნებო სივრცეში მნიშვნელოვანი და საყურადღებოა.

მის ბოლო დროის ნამუშევარში Gläser (განვითარებადი პროექტი), ვალტ ვან ბეკი განიხილავს ნივთების წარმავლობის საკითხს და ცდილობს ამ იდეის აზრის წარმავლობაში გარდაქმნას. Gläser წარმოიშობა პირადი კავშირიდან და პერსონალური მიზიდულობის ნიადაგზე, ეს არის სიყვარული მიტოვებული და დაკარგული ნივთების მიმართ. ეს არის დროის კრისტალიზაციის მცდელობა პროცესის უკან მობრუნების საშუალებით, სხვადასხვა ვითარებაში სტაბილურის თხევად მდგომარეობაში გადაქცევით, რაც საბოლოოდ უსასრულ გამჭვირვალობას გამოიწვევს.

პროექტის პირველი ნაწილი ნაჩვენები იყო Zennestraat 17, თებერვალი/მარტი 2010, ბრიუსელში.
შემდეგ პროექტი გაგრძელდა ვერბეკე ფონდში (Verbeke Foundation), სადაც 2010 წლის აპრილ-მაისში ვალტ ვან ბეკი იმყოფებოდა რეზიდენციაში.
http://www.youtube.com/watch?v=10wY3WeQj3U

ამჟამად ვალტ ვან ბეკი არის სტამბულში, პლატფორმ გარანტის (Platform Garanti) რეზიდენტი.



Walt Van Beek (born 1981 in Antwerp), Belgian artist, lives and works in Brussels.

Walt Van Beek studied Interior Design before starting WoutWalt, a design studio in the centre of Brussels. WoutWalt is a Brussels-based creative duo (Walt Van Beek and Wouter De Raeve). WoutWalt’s early work mainly focused on WoutWalt projects, soon followed by work for cultural clients (Bozar, Zinneke, VICE…). WoutWalt does visual work, gives lectures, makes cookies, installations... Early 2009 Walt Van Beek founded WaiWai Space, an independent art space in the centre of Brussels with the intention to show his own work, works by other artists and to collaborate with other venues. Its contribution to the Brussels art scene has been significant up to date.

In his recent work: Gläser (work/project in progress), Walt Van Beek questions the transitoriness of an object and tries to transform that into a transitoriness of thought. Gläserbol arises from an intimate relation and a personal attraction; and is the love for a banned and lost object. It is an attempt to crystallize time by reversing the process, from stable to fluid in different circumstances which would then in principle evoke endless transparencies.


First step shown at Zennestraat 17, February/March 2010, Brussels (BE)

The work was continued at Verbeke Foundation, where Walt Van Beek was working as a resident artist from April until May 2010.

Currently Walt Van Beek is a resident at Platform Garanti Istanbul.


http://www.waiwaispace.blogspot.com/

http://www.woutwalt.be/

http://www.woutwalt.be/portfolio/

http://www.verbekefoundation.com/

30.11.10

ალევტინა კახიძე / Alevtina Kakhidze



ლექცია: სამომხმარებლო ჟინის ევოლუცია განვითარდა მიახლოებით ათჯერ უფრო მეტად ვიდრე ჩვეული სისწრაფით

Lecture: The evolution of consumer desire developed at about ten times its usual speed


16.12. 2010, 18.00

საბა და კომპანია, Bang & Olufsen -ის საგამოფენო ოთახი  

Saba & Co., Bang & Olufsen showroom

მისამართი: ბუდაპეშტის ქ. 7

Address: Budapesht st. 7


ლექციის თემაა თვით-რეფლექსია მომხმარებლობის ჟინის, ნამდვილი სიამოვნების და ბედნიერების მიმართებით. ალევტინა კახიძე განიხილავს ამ თემას როგორც უკრაინელი, რომელიც 2000-იანი წლების დასაწყისში ცხოვრობდა ნაირფერ დასავლეთში, ახლა კი უკრაინული საზოგადოების რაღაც ნაწილის, მათ შორის საკუთარი ოჯახის გამდიდრების პასიური მონაწილეა. ალევტინა კახიძე ხატავს მოხმარების და ხარჯვის ევოლუციის სურათს: დაწყებული ნივთებზე გადარევით, ეგზოტიკური ადგილების და ექსტრემალური გამოცდილებების (კერძო თვითმფრინავის ფრენა, ყვინთაობა...) წადილით და დამთავრებული გაცვლის ისეთი ადგილებით, როგორიც არის მაღაზიები და აუქციონები.  


ლექციის ენა: რუსული

ხანგრძლივობა: 45 წ.  

 

The lecture deals with self-reflection on consumer desire, the true pleasure and happiness. As a Ukrainian having lived in the flamboyant West in early 2000, and now as a passive participant of a enrichment of some part of Ukrainian society, including her own family. Alevtina Kakhidze draws a picture of the evolution of consumptionism: from the coveting of goods, the desire for exotic places and extreme experiences (flying the private plane, deep-sea diving) to the logic of places of exchange like stores and auction houses.

Lecture language: Russian

Lecture duration: 45 min.


ალევტინა კახიძე (დაიბადა 1973), უკრაინელი ხელოვანი, არტ კრიტიკოსი და კურატორი, ცხოვრობს და მუშაობს მუზიჩიში.  

ალევტინა კახიძემ დააარსა არაფორმალური სახელოვნებო რეზიდენცია თავის ახალ საცხოვრებელ ადგილას, სოფელ მუზიჩიში, რომელიც მდებარეობს კიევიდან მიახლოებით 20 კმ. მოშორებით. ნამუშევრებში, როგორიც არის საქორწინო კონტრაქტი და გამოცემა ჟდანოვკა ალევტინა კახიძე წარმატებულად ახერხებს განიხილოს და ყურადღება გაამახვილოს უკრაინული საზოგადოებისთვის ისეთ მნიშვნელოვან თემებზე, როგორებიც არის ქონების გაყოფა თუ ქალაქგარე პერიფერია. ალევტინა კახიძე სწავლობდა ჰოლანდიაში იან ვან ეიკის აკადემიაში. იგი მონაწილეობს, როგორც ადგილობრივ ასევე საერთაშორისო გამოფენებში.






Alevtina Kakhidze (born in 1973), Ukrainian artist, art critic, curator, lives and works in Muzychi.

Alevtina Kakhidze has founded the informal artists residency program in her new place of residence in the village of Muzychi approximately 20 km from Kyiv. In works as the marriage contract as well as in her publication Zhdanovka Kakhidze succeeds in addressing those topics of urgency in the Ukrainian society, such as the new divide of wealth as much as the rural periphery. Alevtina Kakhidze has attended the Jan van Eyck Academie in the Netherlands and exhibits in Ukraine as well as internationally.






http://www.alevtinakakhidze.com/

8.11.10

საბინა შიხლინსკაია / Sabina Shikhlinskaya


პრეზენტაცია: ნაციონალური იდენტიფიკაციის საკითხი აზერბაიჯანულ ხელოვნებაში
Presentation: national identity in Azerbaijan art

24.11.2010, 18.00

გოეთეს ინსტიტუტი საქართველო
Goethe Institute Georgia
მისამართი: ზანდუკელის ქ. 16
Adress: Sandukeli st. 16


საბინა შიხლინსკაია არის ხელოვანი და კურატორი, რომელიც ცხოვრობს და მუშაობს ბაქოში, აზერბაიჯანი. იგი არის CIMAM წევრი და ხელოვანთა ჯგუფი ლაბირინთის დამაარსებელი. საბინა შიხლინსკაია ბევრი საერთაშორისო სახელოვნებო ღონისძიების მონაწილე და კურატორია, როგორც აზერბაჯანში ასევე მის ფარგლებს გარეთ.

თბილისში, გოეთეს ინსტიტუტში, საბინა შიხლინსკაიას პრეზენტაციის თემაა ნაციონალური იდენტიფიკაციის საკითხი აზერბაიჯანულ ხელოვნებაში, რომელსაც იგი განიხილავს აზერბაიჯანიდან თანამედროვე ვიზუალური ხელოვნების რამოდენიმე კონკრეტული პროექტის მაგალითზე, რომლებზეც საბინა ახლა თავად მუშაობს როგორც ხელოვანი და როგორც კურატორი.

Sabina Shikhlinskaya is an artist and curator, lives and works in Baku, Azerbaijan. She is member of CIMAM, founder of Labirynth Art Group, participant and curator of numerous international art events in Azerbaijan and abroad.

Topic of her presentation at Goethe-Institut is a subject of questioning of national identity in Azerbaijan art, through the demonstration of some of the projects of contemporary visual art from Azerbaijan on which Sabina is currently working as an artist and as a curator.

აზერბაიჯანელი ხელოვანი, პედაგოგი და კურატორი საბინა შიხლინსკაია (დაიბადა 1962 .) 1993 წლიდან 50 საერთაშორისო და ეროვნული საგამოფენო პროექტის ავტორია, მათშორის 2007 წელს ვენეციის 52- ბიენალეზე პირველი აზერბაიჯანული პავილიონის კურატორი, 2008 . გამოფენა “USSR – Remix”, 2009 . თანამედროვე ხელოვნების საერთაშორისო ფორუმი “Maiden Tower”, 2010 . ვიდეო ხელოვნების გამოფენა “Openly” “Istanbul 2010 – Capital of Culture of Europe" ფარგლებში. 2010 . “USSR-Remix”- ის ახალი ვერსია ნორვეგიაში.

1996 წელს მან დაიწყო პროექტილაბირინთი”, რომლის წარმატების შემდეგაც, შიხლინსკაიას ხელმძღვანელობით მასში მონაწლე 12 ხელოვანისგან ჩამოყალიბდა არტ ჯგუფი ლაბირინთი. 2005 -ს აზერბაიჯანის მე-2 საერთაშორისო ბიენალეს ფარგლებში შიხლინსკაიას კურატორობით ჩატარდა პერფორმანსი ლაბირინთის ჯგუფის მონაწიელობით.

1996-2005 წლებში კურატორული მოღვაწეობის პარალელურად საბინა შიხლინსკაიამ დაარსა საბავშვო სამხატვრო სკოლა, ასწავლიდა ბაქოს ევროპულ ლიცეუმში და TISA-ში, აზერბაიჯანის საერთაშორისო სკოლაში. იგი ასევე ატარებდა ხელოვნების თერაპიის კურსს დაუცველ ბავშვებთან.

თავისი პროექტების განსახორციებლად საბინა შიხლინსკაია თანამშრომლობს ისეთ ორგანიზაციებთან ,როგორებიცაა გუგენჰაიმის მუზეუმი, UNDP, UNESCO, UNIFEM, ფონდი ღია საზოგადოება, Appolonia Art Exchanges, აზერბაიჯანის კულტურისა და ტურიზმის სამინისტრო, აზერბაიჯანის ახალგაზრდობისა და სპორტის სამინისტრო, აზერბაიჯანის თანამედროვე ხელოვნების ცენტრი, აზერბაიჯანის მხატვართა კავშირი, აზერბაიჯანის სამხატვრო მუზეუმი, ასევე საფრანგეთის, იტალიის, გერმანიის, ნორვეგიის და იაპონიის საელჩოს კულტურის წარმომადგენლობებთან.



Since 1993 artist, educator and curator Sabina Shikhlinskaya (d.o.b. 1962) has organized more than 50 exhibitions and projects in both Azerbaijani and international venues. In 2007, Sabina Shikhlinskaya was the curator of the Azerbaijan’s 1st pavilion at the 52nd Art Biennale in Venice. In 2008, Shikhlinskayacurated a group exhibition “USSR – Remix”. Later that year, “USSR – Remix“ was exhibited in Dresden Museum of Art along with another group show curated by Shikhlinskaya - “Steps of Times”. In 2009 Sabina Shikhlinskaya organized “Maiden Tower”, the international forum of contemporary art. In 2010, she curated international video art exhibition “ Openly” shown in Istanbul, Antrepo in the frames of “ Istanbul 2010 – Capital of Culture of Europe”. In 2010 Shikhlinskaya presented new version of “USSR-Remix” group exhibition project in Norway.

In 1996, Shikhliskaya launched the “Labyrinth” project in Baku. Following the success of this project, the twelve participating artists, under the leadership of Shikhlinskaya, formed the Labyrinth Art Group. In 1999, Sabina Shikhlinskayacurated the first land art project in Azerbaijan with the artists from the Labyrinth Art Group. In 2005 within the framework of- Azerbaijan’s second International Biennial of Contemporary Art, Sabina Shiklinskayacurated a public performance of the Labirynth Art Group members.

Between 1996 – 2005, alongside her curatorial activities, Sabina Shikhlinskaya undertook a number of educational art projects in various institutions. She founded a school of painting for children, taught art in European Lyceum in Baku and TISA, the International School of Azerbaijan. She also conducted art therapy courses for vulnerable children.

In both her educational and curatorial projects, Sabina Shikhlinskaya partnered with such organizations as the Solomon Guggenheim Museum, UNDP, UNESCO, UNIFEM, Open Society Institute, Appolonia Art Exchanges, Azerbaijan Ministry of Culture and Tourism, Azerbaijan Ministry of Youth and Sports, Azerbaijan Center for Contemporary Arts, Azerbaijani Artists Union, Museum of Fine Art of Azerbaijan, as well as cultural representations of French, Italian, German, Norwegian, and Japanese embassy missions in Azerbaijan.



Residency stay of Sabina Shikhlinskaya is supported by:

Open Society Institute, Arts and Culture Network Program

5.11.10

ნიკოლას პერეტი და სედრიკ ანგლარეტი / Nicolas Perret & Cédric Anglaret

სვანეთის ხმოვანი პეიზაჟები

(სამუშაო სათაური)

ნიკოლას პერეტის და სედრიკ ანგლარეტის პროექტი


პროექტი ეხება სვანეთის ხმოვან პეიზაჟებს და მის ბგერით (ხმოვან) მახსოვრობას. როგორც ექო 1930იანი წლების მიხეილ კალატოზიშვილის მიერ გადაღებული მუნჯი დოკუმენტური ფილმისა “ჯიმ შვანტე. მარილი სვანეთს”, 80 წლის შემდეგ ნიკოლას პერეტის და სედრიკ ანგლარეტის პროექტი განიხილავს სვანეთის რეგიონის ხმოვან პეიზაჟს. პროექტი განხორციელდება 2 ეტაპად: პირველ ეტაპზე შეგროვდება ხმები, დღევანდელი სვანეთის ბუნების და ადგილობრივ მოსახლეთა საქმოანობის ხმათა დოკუმენტაცია. მეორე ნაწილი იქნება სერია დოკუმენტურ და ხმოვან არტის ნაწარმოებებისა, რომლებიც კომპონირებული იქნება შეგროვილი მასალის და ადგილობრივ ხელოვანებთან და მუსიკოსებთან თანამშრომლობის საფუძველზე. ამ ხმოვანი ნაწარმოებების შედეგად მოეწყობა აუდიო კონცერტების სერია და რადიო გადაცემები ადგილობრივ და საერთაშორისო პარტნიორებთან თანამშრომლობით. 


Soundscapes of Svanetia

(Temporary title)

a project by Nicolas Perret & Cédric Anglaret


The project is about the soundscape and the sound memory of Svanetia, a remote region of northern Georgia. As an echo to the silent 1930's documentary Jim Shvante (Salt for Svanetia), our work will interrogate the soundscape of the region, 80 years after the movie. It will be done in two parts: the first part is a collection of sounds, a sound herbarium, from nature to human activity that documents the soundscape of nowadays Svanetia. The second part is a series of sound pieces in between documentary and sound art composed using the material of the collection and made in collaboration with local sound artists and musicians. These sound pieces will lead to a CD release, a series of concerts and various radio broadcasts with local and international partners.

www.elephantandcastles.com


პროექტის მხარდამჭერი / Project is supported by:

the European Cultural Foundation (ECF) in collaboration with the Open Society Institute (OSI) through the STEP beyond Travel grants.  



27.10.10

ჰელგა კურცხალია / Helga Kurzchalia

ჰელგა კურცხალია
ფსიქოლოგი და მწერალი, ცხოვრობს და მუშაობს ბერლინში


20.10.2010, 18:00 სთ.
გერმანელი და ქართველი ავტორების ლიტერატურული საღამო
ჰელგა კურცხალია წარადგენს წიგნს HIER


ფიროსმანი III პროექტის ფარგლებში, 19.10-30.10.2010
ორგანიზატორი: საქართველო-გერმანიის საზოგადოება
კაფე გოეთე, საქართველოს გოეთეს ინსტიტუტი
ზანდუკელის ქ. 16
0108 თბილისი, საქართველო

27.10.2010, 18:00 სთ.
წიგნის პრეზენტაცია, Lamaras Briefe oder vom Untergang des Kommunismus (ლამარას წერილები ან კომუნიზმის დაისის შესახებ). საუბარი ლაშა ბაქრაძესთან
ორგანიზატორი: გიორგი ლეონიძის სახელობის სახელმწიფო ლიტერატურის მუზეუმი
ჭანტურიას ქ. 8
0108 თბილისი, საქართველო

გამოცემები:
2010
Lamaras Briefe oder vom Untergang des Kommunismuss (ლამარას წერილები ან კომუნიზმის დაისის შესახებ), რომანი, გამომცემლობა Lichtig (ბერლინი)
2007
HIER, ულრიკე ბრიუკნერთან და ანგელიკა ბარცთან თანამშრომლობით, გამომცემლობა Veenman Publishers (როტერდამი)
www.hierbuch.de
2000
Im Halbschlaf (ნახევრადძილში), რომანი, გამომცემლობა Rotbuch-Publishing (ჰამბურგი)


Helga Kurzchalia
Psychologist and writer, lives and works in Berlin

20.10.2010, 6 pm.
Reading with German and Georgian writers
Helga Kurzchalia presents the HIER book
In the framework of the project Pirosmani III, 19.10-30.10.2010
Organised by Georgian-German Association
Café Goethe, Goethe-Institut Georgien
Address: Sandukeli St. 16
0108 Tbilisi, Georgia

27.10.2010, 6 pm.
Book presentation "Lamaras Briefe oder vom Untergang des Kommunismus"(Lamara’s letters or about downfall of communism) and talk with Lasha Bakradze


Organised by Giorgi Leonidze State Literature Museum
Address: Chanturia St. 8
0108 Tbilisi, Georgia

Publications:
2010
Lamaras Briefe oder vom Untergang des Kommunismus, novel, Lichtig-Publishing (Berlin)

2007
HIER, ein Deutschlandbuch in cooperation with Ulrike Brückner and Angelika Barz, Veenman Publishers (Rotterdam)
www.hierbuch.de

2000
Im Halbschlaf, novel, Rotbuch-Publishing (Hamburg)

22.10.10

Anna-Louise Kratzsch

ქარხნებიდან კულტურამდე. გეოეარის რეზიდენტის ანა-ლუიზა კრატჩის მოხსენება
22.10.2010 / 18:00
ყოფილი შოკოლადის ქარხნის "მზიური" ტერიტორია, მთავარი შენობა, 2 სართული, ხოშარაულის ქ. 27 (ელიავას ბაზრობასთან)


ანა-ლუიზა კრატჩის საუბრის მთავარი თემა იქნება ცარიელი ინდუსტრიული არქიტექტურა და მათი გამოყენება, როგორც კულტურული ღონისძიებებისთვის განკუთვნილი სივრცე. ისეთები, როგორიც არის Mass MoCa (მასაჩუსეტსი, აშშ), Dia: Beacon (ნიუ ორკი, აშშ), Tate Modern (ლონდონი, დიდი ბრიტანეთი) და Spinnerei (ლაიფციგი, გერმანია).

როგორ შეიძლება დაცარიელებული ქარხნების შენობების რე-აქტივირება?

რა სარგებლობას იძლევიან ისინი?

რა ზომები არის ამისთვის საჭირო?



From Factory to Culture. Talk by GeoAIR resident Anna-Louise Kratzsch

22.10.2010 / 6.00 pm

Former chocolate factory "MZIURI", main building, 1st floor. Khosharauli st. 27 (at Eliava market)


The talk will focus on empty industrial architecture and its re-use as cultural locations such as Mass MoCa (Massachusetts, USA), Dia: Beacon (New York), Tate Modern (London, GB) and the Spinnerei (Leipzig, Germany).
How can empty factory buildings be re-activated?
What benefits do they provide?
What measures are needed?


ანა-ლუიზა კრატცში დაიბადა 1980 წელს ჩრდილოეთ გერმანიაში რუგენის კუნძულზე. 1997/98 წლებში იგი ცხოვრობდა აშშ-ში (ცინცინატი),ხოლო 2000/2001 წლებში მადრიდში, ესპანეთში, სადაც ვრცლად გაეცნო ვიზიალური ხელოვნების და მუსიკის მხატვრულ განათლებას. 2002 წლიდან სწავლობდა ლაიპციგის უნივერსიტეტში ხელოვნების ისტორიის და კულტურის ფაკულტეტზე. ამავე წელს გახდა სახელმწიფო პროგრამის სტიპენდიანტი. 2004 წელს ანა-ლუიზა კრატცშმა კურატორობა გაუწია მის პირველ გამოფენას EIGEN + ART-ის გალერეაში და 7 თვე დაჰყო ნიუ-ორკში, სადაც გაიარა ორი პრაკტიკული კურსი ISCP (საერთაშორისო სტუდიების და კურატორების პროგრამა) და ბრუკლინის ხელოვნების მუზეუმში. ლაიფციგში დაბრუნების შემდეგ მუშობდა როგორც კულტურული პოლიტიკის პლატფორმაზე (Kulturpolitischer Salon), ასევე ფედერკილის ფონდში ლაიპციგის ახალ მხატვრულ უბანში ყოფილი სართავი ქარხნის ტერიტორიაზე (Spinnerei). 2006 წელს მან დაამთავრა ლონდონის კორტოდის ხელოვნების ინსტიტუტი თანამედროვე ხელოვნებაში პოსტ-კომუნისტური სწავლების განხრით. 2006/07 წლებში იგი სწავლობდა მანდარინის ენას და მუშაობდა გოეთეს ინსტიტუტში პეკინში.

2006 წლის ივნისში ანა-ლუიზა კრატცშმა დაარსა LIA - ლაიფციგის საერთაშორისო სახელოვნებო პროგრამა, არა კომერციული ინსტიტუტი და ხელოვანთა რეზიდენცია თანამედროვე ხელოვნების და კულტურის ხელშეწყობის მიზნით. 2007 წელს მოეწყო ინსტიტუტის პირველი გამოფენა იაპონიის ფონდთან და ბერლინში იაპონიის საელჩოსთან თანამშრომლობით. მას შემდეგ LIA - ლაიფციგის საერთაშორისო სახელოვნებო პროგრამის ფარგლებში მან უმასპინძლა 40-ზე მეტ ხელოვანს 17 სხვადასხვა ქვეყნიდან, კურატორობა გაუწია გამოფენებს ლაიფციგში, ბერლინში (Caps Lock Projects, LIA`s temporary project space 2010) და ნიუ-ორკში (Leipzig Calling, exhibition at the New York Academy of Art 2009).

თბილისში GeoAIR რეზიდენციის ფარგლებში ანა-ლუიზა კრატცში მონაწილეობას მიიღებს "არტისტერიუმში", თბილისის საერთაშორისო თანამედროვე ხელოვნების გამოფენაში და გოეთეს ინსტიტუტის საქართველოს მიერ მოწყობილ საერთაშორისო სიმპოზიუმში TRANSRELATION, რომელიც ჩატარდება 2010 წლის 2-5 ოქტომბერს.

ანა-ლუიზა კრატჩი მოხსენებას წაიკითხავს 5 ოქტომბერს, 10-13 საათის სესიის ფარგლებში.

საქართველოს გოეთეს ინსტიტუტი

მისამართი: ზანდუკელის ქ. 16

მისი თემა "რეალიზმი - მხატვრობის ტრადიციები კომუნიზმის და პოსტ-კომუნიზმის შუალედში" ლაიფციგის მაგალითზე განიხილავს მის "სკოლებს", პროტაგონისტებს ისევე, როგორც გერმანიაში ფიგურალური ხელოვნების ისტორიულ და აქტუალურ აღქმას.

1. კომუნისტური ერა - რას ნიშნავს სოციალისტური რეალიზმი და რა გავლენა ჰქონდა მას როგორც აღმოსავლეთ ასევე დასავლეთ გერმანიაში ფიგურალური ხელოვნების აღქმაზე. მაგალითი: ლაიფციგის ვიზუალური ხელოვნების აკადემია და "ლაიფციგის სკოლა": ვოლფგანგ მათოიერი, ვერნერ ტიუბკე და ბერნჰარდ ჰაიზიგი.
2. პოსტ-კომუნისტური ერა - ვაიმარის ‘The image war’: სხვაობა ხელოვნების აღქმაში, აღმოსავლეთ გერმანია დასავლეთ გერმანიის წინააღმდეგ.
3. აწმყო - ხელოვნების ბაზარი და "ლაიფციგის ახალი სკოლა - EIGEN + ART გალერეის მაგალითზე. როგორ წამოიწია EIGEN + ART წინა პლანზე გლობალური ხელოვნების ბაზარზე ფიგურალური მხატვრობის სექტორის ჩამოყალიბებისას; ქალაქის კულტურული სახის და ფიგურალური მხატვრობის მოდის რეაბილიტაცია; როგორ განვიხილავთ ფიგურალურ ხელოვნებას დღეს და რა როლს თამაშობს გლობალური სახელოვნებო ბაზარი და მედია ჩვენს მიერ მის (ფიგურალური ხელოვნების) აღქმაში.



Anna-Louise Kratzsch was born 1980 in Northern Germany on the Isle of Rügen. She lived for one year 1997/ 98 in the USA (Cincinnati) as well as Spain (Madrid) in 2000/ 2001 and has experienced a broad artistic education in the visual arts and music before she began to study at the University of Leipzig in the Art History and Cultural Studies Department in 2002. In the same year she became fellow of a federal scholarship programme (Evangelisches Studienwerk Villigst e. V.). In 2004 Ms. Kratzsch curated her first group show in the gallery EIGEN + ART and spent seven month in New York City, where she passed two internships, at the ISCP (International Studio and Curatorial Programme) and the Brooklyn Museum of Art. When she returned to Leipzig she worked on a platform of cultural politics (Kulturpolitischer Salon) as well as Foundation Federkiel at the Spinnerei, the new artist district of Leipzig. In July 2006 she graduated with a Masters in Post-Communist studies in Contemporary Art at the Courtauld Institute of Art in London. In 2006/ 07 she studied Mandarin and worked for the Goethe Institute in Beijing.
In June 2006 she founded LIA – Leipzig International Art Programme, a not for profit institution and artist in residency programme to foster contemporary art and culture. In November 2007 Ms. Kratzsch organised the institution’s first exhibition in cooperation with the Japan Foundation and the Japan Embassy of Berlin. Since then she hosted over forty artists from seventeen nations in LIA and curated exhibitions in Leipzig, Berlin (Caps Lock Projects, LIA`s temporary project space 2010) and in New York City (Leipzig Calling, exhibition at the New York Academy of Art 2009).

During her residency at GeoAIR Anna-Louise Kratzsch will be participating in TRANSRELATION - International Symposium of Contemporary Arts Tbilisi, October 2-5, 2010 organized in cooperation with Goethe Institute Georgia and “Artisterum” 3rd Tbilisi International Contemporary Art Exhibition and Art Events.

Anna-Louise Kratzsch's talk will take place on October 5th, 2010, during 1st session 10 am.- 1 pm.

Venue: Goethe Institute Georgia

Address: Zandukeli st. 16

Her talk "Realism – Painting traditions between communism and post-communism" will focus on a case study of Leipzig, its ‘schools’, protagonists and the historical and current reception of figurative art in Germany.

1. Communist era – What Socialist Realism means and the impact it had on the reception of figurative painting in both Eastern and Western Germany. Referring to the Leipzig Academy of Visual Arts and the ‘Leipzig School’: Wolfgang Mattheuer, Werner Tübke and Bernhard Heisig.

2. Post-Communist era – ‘The image war’ of Weimar: The differences of art perception, Eastern Germany versus Western Germany.

3. Present –The art market and the ‘New Leipzig School – Case study EIGEN + ART. How EIGEN + ART came to the forefront in shaping the figurative painting sector of the global art market. Rehabilitating both the face of a cultural city and the trend of figurative painting. How we look at figurative painting today and what role the global art market and the media play with the way we perceive art.

For more info please visit:
http://liap.eu/

http://artisterium.org/goethe_artisterium.html


Residency stay of Anna-Louise Kratzsch is supported by: